12 MAJ

image3

Jag har så sjukt tråkigt att jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Idag skulle varit en fin och specielll dag. Istället blir det jag som får sätta mig i soptunnan ikväll igen. Kom och rädda mig på moppe eller varför inte en vacker vit häst? Övergiven, besviken. CK är det ända som får mig att vilja se upp upp just nu. För mycket CK gör dig sprallig och på rosa moln svävar jag omkring och jag tänker aldrig mer komma ner jag tänker stanna här för evigt evigt evigt. Låt det bli sant?

image4

image5

image6

Livet har sina goda stunder.

Kommentarer
Postat av: molly

så himla fina bilder, jag önskar att jag hade en dinosaourie som jag kunde komma och hämnta dig på som var ungefär lika stor som en häst

2008-05-12 @ 22:41:55
URL: http://squirrelrobot.blogg.se
Postat av: annie

tack älskling. åh vad fint det hade varit! så skulle vi sväva på rosa fina moln och aldrig komma ner mer!

2008-05-13 @ 00:52:34
URL: http://drommarsstad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0