Tillägnad dig

Bara för att jag vill försöka få dig att bli lite gladare. Tänk framått älskling. Tänk på hur det kommer vara i sommar. Hur bra vi kommer ha det. Du är bäst. Du är snygg. Du är så jävla underbar. Du är värd allt det bästa och fan vad glad jag blir av dig. Du och jag ska sväva på rosa moln och njuta av alla vackra ting och vi tänker aldrig mer komma ner vi tänker stanna där för evigt. Sluta aldrig att vara den du är, sluta aldrig lysa upp mina dagar. Älskar dig Molly.
Du är världens finaste.


image24


Kommentarer
Postat av: molly

åh herregud. fan vad bra att jag har dig. jag tror jag kan leva hela mitt liv på dethär inlägget. du är bäst älskar dig disco kulan!!!

2008-05-18 @ 23:17:33
URL: http://squirrelrobot.blogg.se
Postat av: annie

med tårar i ögonen och världens leende läste jag din kommentar. älskar dig.

2008-05-18 @ 23:38:05
URL: http://drommarsstad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0