Häll lite socker på

image7

Jag och Emma åt mozarella och tomater efter skolan. Det var fint väder och vi gick till nyckelviken. Flera jag inte förstår mig på var där och ett antal som står mig närmast.

image8

Frida och Linn sov hos mig den kvällen. Vi åkte in till stan för att där skiljas åt. Jag och Frida åkte och handlade mat och annat snusk!

image9

Jag och Frida packade upp i vår egen park och inväntade Siri och Emma.

image10

Satt i solen och skuggan med flickorna i flera timmar och det blev många skratt.

image11

image12

image13

image14

Fina var vi allt på Rolands numera kallat Alberts! (:<) Vart har våran Roland försvunnit? Mannen som lyste upp vår vardag med supergoda pizzor och rund mage och glada ansikte. Han har tydligen blivit graderad till Mensättra, snart försvinner säkert Albert med..

image15

Var hos Frida. Emma var där med. Vi är nog bäst. Tillsammans.

Kommentarer
Postat av: frida

hihi fin dag!

2008-05-13 @ 19:06:42
URL: http://jagarterrorist.blogg.se
Postat av: emma

vad fin hy alla har

2008-05-25 @ 22:38:44
Postat av: annie

sommaren vettu

2008-05-26 @ 00:33:06
URL: http://drommarsstad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0